Nastavení soukromí a cookies
Abychom mohli vylepšovat náš web, potřebujeme vědět, co Vás zajímá. K tomu nám slouží řada nástrojů a služeb. Některé jsou pro správnou funkci naší stránky nezbytné, o zbytku můžete rozhodnout sami.
Amenit s.r.o., dodavatel, který poskytuje služby v oblasti počítačového a odborného vzdělávání pro veřejnou i firemní klientelu (dále jen zákazník), vydává pro účely řešení klientské nespokojenosti s obsahem, kvalitou či formou dodávaných vzdělávacích služeb tento reklamační řád.
Zákazník má právo podat společnosti Amenit s.r.o. reklamaci nebo stížnost na poskytnuté vzdělávací akce, a to z důvodu:
Reklamaci nebo stížnost uplatňuje zákazník vždy písemně neprodleně po zjištění předmětu reklamace/stížnosti, a to na adresu Amenit s.r.o., Amenit s.r.o., Žerotínova 11, 741 01 Nový Jičín nebo e-mailem na skoleni@amenit.cz.
Písemná reklamace/stížnost musí obsahovat:
Nebude-li zaslaná písemnost zákazníka dodavateli obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné podání
reklamace/stížnosti, nebude tato písemnost kvalifikována jako reklamace/stížnost.
Způsob a lhůty vyřízení reklamace/stížnosti
Společnost je povinna reklamaci/stížnost vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení reklamace/stížnosti od zákazníka, pokud se dodavatel se zákazníkem nedohodli na lhůtě delší. Dnem obdržení se rozumí datum, kdy byla reklamace/stížnost doručena do Amenit s.r.o.
Pokud dodavatel uzná reklamaci jako oprávněnou, zajistí obratem nápravu stavu a nabídne studentovi adekvátní kompenzaci, ať již formou náhradního plnění nebo finanční a to na základě dohody s ohledem na preferenci zákazníka.
Způsob řešení reklamace/stížnosti z důvodu:
Způsobu výuky lektora, metodického obsahu kurzu nebo organizace kurzu: